موزیک و آهنگ و ترانه و فیلم در سوار طوفان,دانلود فیلم ایرانی,دانلود فیلم به وقت شام,دانلود فیلم لاتاری,دانلود فیلم اکسیدان,دانلود فیلم آینه بغل,دانلود فیلم خالتور,دانلود فیلم محمد رسول الله,دانلود فیلم رگ خواب,دانلود فیلم سینمایی,دانلود فیلم نهنگ عنبر 2,دانلود فیلم زیر سقف دودی,دانلود فیلم ترسناک,دانلود فیلم ساعت پنج عصر,دانلود فیلم ایرانی رایگان,دانلود فیلم 2017,دانلود فیلم ایرانی طنز,دانلود فیلم هندی,دانلود فیلم نگار,دانلود فیلم 2018,دانلود فیلم من و شارمین,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید بهنام بانی,دانلود آهنگ جدید حمید هیراد,دانلود آهنگ های حمید هیراد,دانلود آهنگ حمید هیراد,دانلود آهنگ شهاب مظفری,دانلود آهنگ جدید معین,دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ قرص قمر بهنام بانی,دانلود آهنگ جدید حامد همایون,دانلود آهنگ جدید ماکان بند,دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ حمید هیراد شوخیه مگه,دانلود آهنگ ماکان بند,دانلود آهنگ جدید محسن یگانه,دانلود آهنگ تولدت مبارک اندی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ های بهنام بانی,دانلود آهنگ دلبریتو کمترش کن

بازاریابی با هک رشد

بازاریابی با هک رشد

دسته بندی : هک تلگرام و اینستاگرام تاریخ : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

80775 61274 normal - بازاریابی با هک رشد هیچ صنعتی مانند صنعت نمایش و سرگرمی نیست. با این حال، وقتی واقعاً درباره‌اش فکر می‎کنیم، همه‌ی تیم‌های بازاریابی (صرف‌نظر از اینکه واقعاً در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنند)، به هنگام عرضه‌ی محصولی جدید، رفتارشان به‌گونه‌ای است که انگار در این صنعت فعالیت می‌کنند. به جد معتقدم هر کسی که محصولی را بازاریابی یا عرضه می‌کند در خیالش این‌طور تصور می‌کند که دارد افتتاحیه‌ی فیلم بسیار موفقی را برگزار می‌کند. و این توهم در شکل‌گیری و تحریف هر تصمیمی که برای بازاریابی می‌گیریم نقش دارد. احساس خوبی ایجاد می‌کند، اما بسیار اشتباه است. اولین ایده‌مان افتتاحیه‌ا‌ی بزرگ، مراسم باشکوه عرضه‌ی محصول، انتشار خبر یا پوشش رسانه‌ای گسترده است. ناخودآگاه فکر می‌کنیم به بودجه‌ی تبلیغاتی نیاز داریم. به فرش قرمز و آدم‌های مشهور نیاز داریم. از همه خطرناک‌تر، تصور می‌کنیم باید در یک بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه تا می‌توانیم مشتری به‌دست آوریم و اگر این روش فوراً جواب ندهد، همه‌چیز را شکستی می‌بینیم که البته از عهده‌ی زیانش برنمی‌آییم. در این توهم به سر می‌بریم که محصول‌مان باید مثل فیلم تبدیل‌شوندگان باشد، نه پروژه‌ی جادوگر بلر.(۲۷) ناگفته پیداست که چنین فکری احمقانه است. با این حال، من و شما، سال‌هاست یاد گرفته‌ایم بی‌چون‌وچرا از این توهم پیروی کنیم. مشکل کار کجاست؟ خب، برای تازه‌کارها، بیشتر فیلم‌ها شکست می‎خورند.
راهنمای خرید و مطالعه نسخه الکترونیک

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 0
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.